اتاق های دادگاه و طلبکاران به احتمال زیاد از اهمیت حیات ترامپ پس از ریاست جمهوری برخوردار خواهند بود دونالد ترامپ

هر رئیس جمهور ایالات متحده پس از خروج از کاخ سفید ، یک مسیر منحصر به فرد تعیین کرده است و از کار خیرخواهانه به سمت حقوق بشر به نقاشی رنگ روغن می رود.

انتظار می رود دونالد ترامپ ، رئیس جمهور این کشور ، با وکلا و بستانکاران ، سوگندهای احتمالی اعمال مالیاتی یا اتهامات مربوط به خشونت جنسی ، و در برخی از سناریوهای طولانی مدت ، جریمه های نقدی ، پرونده های جنایی ، ورشکستگی یا سایر مجازات های قانونی منصوب شود.

از آنجایی که ترامپ واشنگتن را ترک کرد و اکنون از مصونیت رئیس جمهور محافظت نمی کند ، دادستان های حداقل در سه حوزه قضایی وی را سنگین می کنند یا او را به طور جدی تحت تعقیب قرار می دهند و دادستان چهارم نیز در حال تحقیق درباره ادعاهای کلاهبرداری ادعایی در سازمان ترامپ است.

گفته می شود که دختر ترامپ ، ایوانکا ترامپ ، شخصیتی کلیدی در دو تحقیق است – بیش از 700000 دلار “هزینه مشاوره” ای که وی ادعا شده از سازمان ترامپ دریافت کرده است ، و سپس ادعا می شود که این هزینه ها را به عنوان هزینه های مالیات کسب و کار درخواست کرده است. .

ایوانکا ترامپ گفت: “این آزار و اذیت خالص و ساده است.” توییت کرد در ماه نوامبر ، اتهامات را رد کرد.

دونالد ترامپ مدت هاست که به عنوان یک تاجر و به عنوان رئیس جمهور رفتار می کند ، گویی این قانون در مورد او یا افراد دیگرش اعمال نمی شود ، وی ده ها نفر از آنها را در آستانه استعفای خود بخاطر جرایم عفو کرد.

اما تحقیقات جنایی مداوم به این معنی است که قانون سرانجام می تواند ترامپ را در زندگی پس از ریاست جمهوری اش جبران کند ، درست همانطور که سقوط بهمن 300 میلیون دلاری بدهی که باید ظرف چهار سال پرداخت شود ، که شخصاً ترامپ تضمین کرد ، تهدید به حذف مالی وی می کند . نیویورک تایمز اسناد مالیاتی او را تجزیه و تحلیل می کند ،

ترامپ همه تخلفات را انکار کرد و پسرش اریک ترامپ به سلامتی امپراتوری ترامپ با دارایی های املاک و مستغلات و موقعیت های تجاری در خارج از کشور مباهات کرد.

یک راه حل برای مشکلات مالی ترامپ می تواند 170 میلیون دلار که از ماه نوامبر جمع آوری کرده است ، بیشتر از اهدا کنندگان کوچک ، در یک کار جعلی “محافظت از انتخابات”.

اریک ترامپ به آسوشیتدپرس گفت: “شما مردی دارید که تا انتهای زمین توسط صد میلیون آمریکایی تحت تأثیر قرار می گیرد” ، و تقریباً نیمی از آرا Trump ترامپ را افزایش داد. وی بزرگترین جنبش سیاسی تاریخ آمریکا را ایجاد کرد و امکانات آن بی حد و حصر است. “

خطر حقوقی ترامپ نیز ممکن است بی پایان به نظر برسد. سنا در حال آماده سازی برای برگزاری دادگاه استیضاح دوم ترامپ به اتهام تحریک قیام 6 ژانویه در پایتخت است.

محکومیت سنا نه تنها می تواند منجر به منع حضور مجدد ترامپ در منصب شود – بلکه می تواند احتمال پرونده جنایی علیه ترامپ را در دفتر دادستانی ایالات متحده در واشنگتن ، که در حال بررسی حمله به پایتخت است ، افزایش دهد.

مایکل آر شروین ، وکیل دادگستری ایالات متحده در پاسخ به خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره ترامپ ، که مردم را هدایت می کرد در راهپیمایی به پایتخت.

این اظهارات توسط دادستان شهرستان فولتون در آتلانتا ، جورجیا نیز مورد انعکاس قرار گرفت ، وی در حال تحقیق در مورد تماس تلفنی این ماه ترامپ است که طی آن رئیس جمهور وزیر خارجه جورجیا را تحت فشار قرار داد تا نتایج انتخابات ایالت را لغو کند.

تماس تلفنی دونالد ترامپ با وزیر امور خارجه جورجیا که خواستار لغو نتیجه انتخابات است می تواند خطری قانونی برای رئیس جمهور پیشین باشد.
تماس تلفنی دونالد ترامپ با وزیر امور خارجه جورجیا که خواستار لغو نتیجه انتخابات است می تواند خطری قانونی برای رئیس جمهور پیشین باشد. عکس: مایکل رینولدز / EPA

دادستان فانی ویلز گفت: “مانند بسیاری از آمریکایی ها ، خبر تماس تلفنی رئیس جمهور با وزیر امور خارجه گرجستان نگران کننده است.” وی افزود: “هر كسی كه در خلاف قانون گرجستان در حوزه قضایی من مرتكب جرمی شود تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.”

بیانیه مشابهی توسط لتیسیا جیمز ، دادستان ایالت نیویورک ، که به عنوان مخالف تحقیقات جنایی ، اقدامات تجاری سازمان ترامپ ، غیرنظامی را انجام می دهد ، بیان شد. در تلویزیون ملی ماه گذشته.

جیمز که دفتر وی قبلاً و با موفقیت ادعاهای کلاهبرداری در “دانشگاه” ترامپ و “خیریه” ترامپ را که منجر به تسویه حساب 25 میلیون دلاری و خسارت شد ، پیگیری کرد و گفت: “رئیس جمهور ترامپ نمی تواند از عدالت در ایالت بزرگ نیویورک فرار کند.” به ترتیب 2 میلیون دلار

شاید تهدیدآمیزترین دادرسی که ترامپ با آن روبرو شده است ، سیروس ونس ، دادستان منهتن ، انجام آنچه دفتر وی “تحقیقات جنایی پیچیده” را در پرونده های ترامپ خواند ، از جمله سوگند دادن به مایکل کوهن ، وکیل مدافع ترامپ به سازمان های ترامپ و اهداف بدهی.

ونس که به مدت هشت سال از دادخواست اطلاعات مالیاتی ترامپ دفاع می کرد ، در اسناد دادگاه “گزارش های عمومی در مورد جرایم گسترده و طولانی مدت احتمالی در سازمان ترامپ” ذکر کرد.

تحقیقات ونس همچنین شامل پرداختهای خاموش است که ترامپ به استورمی دانیلز بازیگر پورنوگرافی و کارن مک دوگل مدل سابق پرداخت کرده است. کوهن که ترتیب پرداخت ها را داده بود ، در دادگاه فدرال در سال 2018 به جرم دست زدن به نقض طرح مالی ، گناه خود را پذیرفت و گفت که او بر ترامپ حکمرانی کرده است.

پرونده های قضایی در همین جا متوقف نمی شوند. نویسنده مجله E ، ژان کارول ، که ترامپ را به تجاوز به او در یک فروشگاه بزرگ در نیویورک در اواسط دهه 1990 متهم می کند ، آنچه را که مفسران حقوقی یک دعوای افترا برای ترامپ به دلیل دروغگو خواندن وی می دانند ، ارائه داد. ترامپ در مصاحبه ای با دفتر بیضی شکل در سال 2019 گفت که تجاوز جنسی نمی تواند اتفاق بیفتد زیرا “او از من نیست”.

وکیل کارول ، روبرتا کاپلان ، در دو دادخواست دیگر علیه ترامپ وکالت مشتری را دارد ، از جمله مری ترامپ ، خواهرزاده رئیس جمهور سابق ، که دایی و دو خواهر و برادرش را به کلاهبرداری میلیونی متهم کرد.

مری ترامپ به واشنگتن پست گفت: “وحشت او این است که دیگر تحت حمایت دفتر نیست و مجبور است با این پرونده های قضایی برخورد کند.”

در هر سه مورد ، کاپلان به دنبال سوگند ترامپ است. وی به واشنگتن پست گفت: “اگر ما شما را اخراج کنیم ، شما از پس آن برنمی آیید.” “او یک جبه رئیس جمهور داشت و این دیگر از بین رفته است.”