آینده نقاشی دیواری “تهاجمی” “رکس ویستلر” تیت در انگلیس در نظر گرفته می شود | هنر و طراحی

[ad_1]

آینده رستوران در تیت انگلیس ، که دارای نقاشی دیواری جنجالی است ، پس از گزارش کمیته اخلاق خود این سازمان که “بدون شک … توهین آمیز” است ، سوال برانگیز است.

نقاشی دیواری از کف تا سقف به نام “اعزامی در جستجوی گوشت نادر” در مرکز بحث درباره هنر حاوی تصاویر نژادپرستانه بود. این در دیوارهای رستوران Rex Whistler است که نام این هنرمند را بر خود دارد.

صورتجلسه ای که اخیراً در جلسه منتشر شده نشان می دهد که رئیس کمیته اخلاق ، تیت گفت که هیئت مدیره گالری “به روشنی معتقد است که نحوه کار توهین آمیز است”.

این نقاشی دیواری داستان یک سفر شکار خیالی را درگیر می کند که دوک اپیکوریا را درگیر می کند و توسط چارلز آیتکن مدیر تیت برای باز کردن رستوران در سال 1927 مأموریت داده شده است. این تصاویر توهین آمیز شامل تصاویر بچه های سیاه پوست برده شده است که با بند بسته می شوند. پس از “دستگیری” برای کمک در سفر ، و همچنین کارتون با حروف چینی.

این گزارش اضافه کرد که یک گروه اخلاقی شامل هنرمند جان آکومفرا گفت که “جرم با استفاده از اتاق به عنوان یک رستوران پیچیده است.” همچنین اشاره شد که “نقاشی دیواری یک اثر هنری است که توسط متولیان مراقبت می شود و قابل تغییر یا حذف نیست.”

روزنامه Art که برای اولین بار از تحولات خبر داد ، حدس زد که رای کمیته منجر به بسته شدن ركس ویستلر برای همیشه خواهد شد ، نه اینكه در پاییز 2021 همراه با سایر رستوران های تیت بازگشایی شود.

این نقاشی دیواری در سال 2013 به عنوان بخشی از بازسازی 45 میلیون پوند بازسازی شد و با توجه به اینکه بخشی از فضای داخلی ساختمان است که در درجه اول قرار دارد ، انتقال آن یک کار دلهره آور است.

تعطیلی رستوران ضربه مالی قابل توجه دیگری برای تیت است که با تأثیر همه گیری Covid-19 بیشتر می شود و به تازگی دور دوم کاهش خود را اعلام کرده است.

سخنگوی تیت جابجایی یا تعطیل شدن رستوران را تأیید نکرد ، اما گفت که بررسی – شامل داده های خارجی و داخلی – انجام می شود و انتظار می رود قبل از هرگونه افتتاحیه تصمیم گیری شود.

در ماه آگوست ، گاردین گزارش داد که تیت انگلیس به دنبال شکایت از نقاشی دیواری ، رستوران رکس ویستلر را به عنوان “جالبترین اتاق اروپا” حذف کرده و دادخواست حذف آن به اجرا درآمده است.

تصمیم در مورد نقاشی دیواری با تعهد تیت در مبارزه با نژادپرستی ، که او در تابستان پس از شروع جنبش زندگی سیاه آغاز کرد ، پیچیده بود. این وعده بر فشار فزاینده افزود ، به ویژه که گفته می شود نگرانی در مورد نقاشی ابراز شده است اولین بار در سال 2013 مطرح شدند پس از تعمیر آن

تیت در بیانیه ای گفت: “رستوران های خوش طعم تیت مدرن و تیت انگلیس حداقل تا پاییز 2021 بسته هستند.” “همانطور که در تابستان گزارش شد ، ما این وقت را صرف مشورت در داخل و خارج در مورد آینده اتاق و نقاشی های دیواری می کنیم و مردم را در مورد برنامه های آینده آگاه خواهیم کرد.”

انتظار می رود مشاوره خارجی در اوایل سال جدید آغاز شود.



[ad_2]