آیا مدیترانه برای گردشگران بسیار گرم خواهد بود؟ | مسافرت و اوقات فراغت

[ad_1]

من هستمافزایش گرما در کشورهای مدیترانه ای باعث می شود که فصل تعطیلات تابستانی ساحل تابستان در اواخر جولای و آگوست برای بسیاری از مردم شمال اروپا نامناسب باشد. شبهای گرمسیری که درجه حرارت به زیر 20 درجه نمی رسد ، افزایش می یابد و این خطرات سلامتی را تشخیص می دهد. تغییر شرایط آب و هوایی جنبه مثبتی نیز دارد: سواحل و تفرجگاه های داخلی که در بهار و پاییز برای راحتی بیشتر سرد بودند ، اکنون خوشایند هستند.

محققان در اسپانیا ، نگران توسعه آسیب به صنعت گردشگری حیاتی خود ، پیشنهاد می کنند که اوج فصل تعطیلات را از اوت به ژوئن و سپتامبر منتقل کنند تا واقعیت جدید آب و هوا را در نظر بگیرند. بعداً در این قرن باید دوباره منتقل شود.

برای بسیاری از افراد مسن ، این تغییرات در حال حاضر یک واقعیت است. بازنشستگان انگلیس ، اسکاندیناوی و آلمانی در یونان ، اسپانیا و ایتالیا دمای بسیار بهتری بهار و پاییز دارند.

اما برای خانواده های مرتبط با شرایط مدرسه ، بیشتر اوج فعلی جمعیت در تعطیلات مسئله دیگری است. تعطیلات مدرسه با زمانی مطابقت دارد که هوا در هرجای اروپا که زندگی می کنید بهترین باشد ، اما دیگر اینطور نیست. اگر مدارس تعطیلات سنتی خود را تغییر ندهند ، گرما می تواند به این معنی باشد که کشورهای مدیترانه ای تا بازدید کنندگان از تابستان گرسنه نیستند.

[ad_2]