آنفلوانزای مرغی در مرغ های یک مزرعه جزیره اسکاتلند تایید شده است آنفولانزای مرغی

[ad_1]

آنفلوانزای مرغی در گله رایگان مرغ از مزرعه ای در جزیره اسکاتلند تأیید شده است.

دولت اسکاتلند گفت باقیمانده پرندگان در اتاق روز یکشنبه در آرکنی به طور انسانی از بین رفته و یک منطقه کنترل موقت به طول 10 مایل (10 کیلومتر) ایجاد شد.

تعدادی از اقدامات کنترل مختلف در این منطقه وجود دارد ، از جمله محدودیت در جابجایی طیور ، لاشه ، تخم مرغ ، مواد زائد و کود برای طیور مورد استفاده و محدودیت در جمع آوری پرندگان.

مقامات گفتند كه پس از مثبت شدن آزمايش پرندگان در گله مرغ هاي دور برد ، محدوديت هاي مناسبي براي محدود كردن بيماري ، بيماري آنفولانزاي مرغي H5N8 در محوطه ها و هر گونه تاسيسات شناسايي شده اعمال شد.

دامپزشک ارشد اسکاتلند شیلا وواس گفت: “این مورد H5N8 در گله پرندگان در روز دوشنبه وجود آنفولانزای مرغی در اسکاتلند را تأیید می کند.

وی افزود: ما قبلاً روشن كردیم كه همه نگهداران پرندگان – چه در مشاغل بزرگ و چه در نگهدارندگان كوچك فقط با چند پرنده – باید اطمینان حاصل كنند كه امنیت زیستی آنها صفر است تا از پرندگان در برابر بیماری محافظت كرده و از تماس بین پرندگان و حیات وحش جلوگیری كند. پرنده ها.

“دارندگانی که نگران سلامتی یا رفاه گله خود هستند باید سریعاً از دامپزشکی استفاده کنند. دامپزشک خصوصی یا دفتر محلی آژانس حفاظت از حیوانات و گیاهان همچنین می توانند در مورد محافظت از پرندگان در برابر عفونت توصیه های عملی ارائه دهند.

“هر گونه قو وحشی ، غاز ، اردک یا مرغ دریایی ، شاهین یا سایر پرندگان شکاری یا پنج یا بیشتر از پرندگان وحشی مرده از گونه های دیگر که در همان مکان هستند باید از مرغ تلف شده مرغ وحشی Defra (اداره غذا و امور روستایی محیط زیست) مطلع شود. اعتماد کردن

“توصیه بهداشت عمومی این است که خطر ویروس برای سلامتی انسان بسیار کم است ، و مقامات استاندارد مواد غذایی توصیه می کنند که آنفولانزای مرغی خطر بسیار کمی برای مصرف مواد غذایی در انگلیس برای مصرف کنندگان انگلیس ایجاد می کند ، و این بر مصرف تأثیر نمی گذارد. محصولات مرغ ، از جمله تخم مرغ. “

دولت اسکاتلند اظهار داشت که ، با توجه به داده های قاره و تعداد زیادی از یافته ها در میان جمعیت پرندگان وحشی در انگلیس ، خطر ابتلا به آنفلوانزای مرغی در پرندگان وحشی به بسیار زیاد ، در مرغ های دارای ایمنی زیستی بالا و در مرغ هایی با ایمنی زیستی ضعیف بسیار زیاد است.

میری گوژن ، وزیر کشاورزی و محیط زیست اسکاتلند گفت: “با تأیید اخیر بیماری های پرندگان وحشی و پرندگان اسیر در انگلستان ، به طور غیر منتظره برای پرندگان آنفولانزای مرغی می توان در اینجا در اسکاتلند یافت.

“ما از مردم می خواهیم که هوشیار باشند و هر گونه یافته از پرندگان وحشی مرده را گزارش دهند.”

[ad_2]