آمبولانس پاپوآ گینه نو به بودجه پول نمی دهد اخبار جهان

[ad_1]

سرویس اصلی آمبولانس پاپوآ گینه نو – “آمبولانس سنت جان” – در بودجه دولت برای سال 2021 مبلغی اختصاص داده نشده است.

آمبولانس سنت جان ناوگان خود را در پایتخت ، پورت مورسبی ، و در مراکز استانها اداره می کند. برای بیشتر کشور ، این تنها سرویس آمبولانس است.

به دلیل بودجه ای که در حال حاضر بیش از دو سوم کاهش یافته است ، سنت جان مجبور شده است تعداد آمبولانس های فعال در بندر مورسبی و اطراف آن را کاهش دهد و تغییرات کمتری ایجاد کند. نگرانی وجود دارد که این سرویس ممکن است در کریسمس تعطیل شود. مدیریت حتی در نظر داشت برخی از آمبولانس ها را برای ادامه حرکت بفروشد.

بودجه سنت جان در سال 2019 10 میلیون دلار (2.8 میلیون دلار) بود ، اما در سال 2020 فقط به 3 میلیون دلار کاهش یافت – فقط 1 میلیون از آن توسط سرویس دریافت شد.

هنگامی که بودجه جنجالی PNG برای سال 2021 در ماه نوامبر توسط پارلمان تصویب شد – بدون حضور مخالفان – این خط صفر فیلم St.

“ما بیش از حد ناامید هستیم [an] در نتیجه کنترل ، بودجه آمبولانس دولتی به طور کامل از بودجه دولت برای سال 2021 حذف شد و هنوز هم مشخص می کند که ما چگونه هر یک از خدمات نجات خود را برای مردم ادامه خواهیم داد. “

وزارت خزانه داری PNG گفت که کاهش بودجه سهل انگاری شده است – بودجه با ترس از دستور قضایی توسط مخالفان ، با عجله توسط دولت تصویب شد – اما علی رغم وعده ها ، بودجه دوباره برقرار نشد.

رئیس شورای ملی سنت جان دام ، ژان ككدا ، از نخست وزیر جیمز ماراپه خواسته است كه بلافاصله بودجه خدمات را بازیابی كند و گفت كه بدون آن بیش از 100 پرسنل آمبولانس شخصی اخراج می شوند یا تغییرات خود را از دست می دهند تا كریسمس.

“کاهش خدمات چندان ساده گرفته نمی شود ، وضعیت مالی سنت جان بسیار نگران کننده است ، وی نمی تواند برای پرداخت هزینه های خدمات ارائه شده به دولت و از طرف آن به وام گرفتن ادامه دهد.”

برای بیش از شش دهه ، سنت جان خدمات آمبولانس به PNG ارائه می دهد. وی 25 دستگاه آمبولانس در بندر مورسبی ، کاکوپو ، استان مرکزی ، استان ماروبه ، سیمبو و مادانگ اداره می کند. او همچنین با Aviation Tropicai و Manolos کار می کرد ، و خدمات آمبولانس را در سراسر مجمع الجزایر ارائه می داد.

علی رغم توافق طولانی مدت با دولت PNG برای ارائه این خدمات ، سنت جان پیش از این مجبور به تعلیق عملیات شد. در سال 2015 سوخت ناوگان او تمام شد زیرا دولت هزینه آن را پرداخت نکرد.

بیشتر جمعیت PNG که بیش از هشت میلیون نفر است در مناطق دورافتاده و صعب العبور زندگی می کنند. مراقبت های اولیه در روستاهای روستایی و کوهستانی محدود است و مراقبت های بالاتر نیز وجود ندارد ، و باعث می شود آمبولانس ها برای نجات جان افراد حیاتی باشند.

دکتر سام یوکوپوا ، دبیر انجمن ملی پزشکان گفت: “این ضروری است ،” و نشان داده شده است که تعداد مادران و نوزادان در حال مرگ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد زیرا آنها نمی توانند از مراقبت های مناسب استفاده کنند. ” [currently] این حدود 2000 زن و 2000 نوزاد است که مردم ما هر ساله از دست می دهند.

“ما بعنوان پزشک از اهمیت مراقبتهای مناسب قبل از بیمارستان که فقط سنت جان می تواند در پاپوآ گینه نو ارائه دهد ، از نزدیک می دانیم.”

[ad_2]