آماندا گورمن پس از یک شعر افتتاحیه خیره کننده در لیست پرفروش ترین ها قرار دارد | مراسم تحلیف بایدن

گورمان ، ستاره آماندا ، روز پنجشنبه پس از سخنرانی تند و تیز برنده رئیس جمهور از شعر خود در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایالات متحده ، به صعود زیبا ادامه داد.

ساعت ها پس از زایمان روز چهارشنبه ، خواندن نشاط آور او از “تپه هایی که ما بالا می رویم” هنگام سوگند جو بایدن و کمالا هریس ، باعث شد تا دو کتاب آینده این جوان 22 ساله در لیست پرفروش ترین های آمازون قرار گیرند.

“من روی زمین هستم. کتابهای من بعد از روز اول شماره 1 و 2 در آمازون هستند. ” در توییتر نوشت.

گورمن که در کودکی خود را یک اثر کتاب می خواند ، در جوانی بر مشکل گفتاری غلبه کرد و به عنوان اولین برنده شاعر ملی جوانان ایالات متحده در سال 2017 شناخته شد.

او اکنون به جمع شاعران افتتاحیه مانند رابرت فراست و مایا آنجلو پیوسته است.

مجموعه Gorman با افتخار از تبدیل شدن به جوانترین شاعر تاریخ ایالات متحده که به معنای تغییر قدرت ریاست جمهوری است ، در مجموعه خود ، همچنین “The Hill We Climb” نامیده می شود ، که یک فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد را در شماره یک جدول فروش آنلاین کسب کرد ، شروع به کار کرد.

پروژه جوانان محور آینده او “تغییر آواز می خواند: یک سرود کودکان” نام دارد. قرار است هر دو کتاب در ماه سپتامبر منتشر شود.

به گزارش نیویورک تایمز ، گورمن گفت که او برای نوشتن شعر آغازین تلاش کرده است. اما بعد از آن حمله به پایتخت ایالات متحده در 6 ژانویه رخ داد ، که او را مجبور کرد شب را بیدار بماند تا آن را تمام کند ، این بار البته از آنچه می خواست بگوید.

“آمریکایی بودن فراتر از افتخاری است که ما به ارث می بریم. این گذشته ای است که ما وارد آن می شویم و چطور می توان آن را اصلاح کرد. “، فقط دو هفته پس از تلاش برای قیام و پس از یک سال اعتراض جهانی برای عدالت نژادی ، کت زرد خود را از پایتخت کنگره ایالات متحده می درخشد.

این نمایش با تحسین در سراسر کشور و طیف سیاسی ، از جمله حمایت جمهوری خواهان لینکلن و رئیس جمهور سابق باراک اوباما ، به رسمیت شناختن فوری به دست آورد.

“این نبود [Gorman’s] شعر فقط خیره کننده است؟ او قول داد در سال 2036 برای ریاست جمهوری کاندید شود و من به تنهایی نمی توانم صبر کنم. ” توییت کرد هیلاری کلینتون ، وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد دموکرات ریاست جمهوری.

شبکه های اجتماعی این شاعر نیز متزلزل شده است و از ده ها هزار نفر اولیه به بیش از یک میلیون دنبال کننده جدید در طرفداران توییتر افزایش یافته است.

تا چهارشنبه شب ، اندرسون کوپر ، که به شدت متحیر شده بود ، تحسین تماشاگران را از نمایش خود تکرار کرد ، نشان داد که او در کلمات شاعر جوان “ضبط شده” است.

گورمن فرومایه مورد ستایش قرار گرفت ، با این حال ، با تشکر از پیروان خود با به اشتراک گذاشتن مانترا خود ، وی گفت که این کار نه تنها قبل از اجرای نمایش باعث ایجاد انگیزه در وی می شود ، بلکه از اهمیت افتتاحیه تاریخی نیز صحبت می کند.

گورمن گفت: “من دختر نویسندگان سیاه پوست هستم.” “ما از مبارزان آزادی آمده ایم که زنجیرها را شکستند و دنیا را تغییر دادند.

آنها با من تماس می گیرند. “

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.