آشفتگی خیابان داونینگ برای انگلیس چه معنایی دارد؟ – پادکست | سیاست

[ad_1]

کمتر از یک سال پیش ، بوریس جانسون توسط نخست وزیر محافظه کار با بیشترین اکثریت از زمان مارگارت تاچر به داونینگ استریت بازگشت. این پیروزی بود که ظاهرا تصمیم او را برای تبدیل شخصیتهای بسیار بحث برانگیز کمپین موفق “تعطیلات” 2016 مبنای فعالیتهای خود توجیه کرد. اکنون ، پس از یک سال هرج و مرج و بحران ، دو مشهورترین افراد در میان تشدید درگیری ها و اتهامات از یکدیگر جدا شده اند.

روزنامه نگار سیاسی توپ های کتی می گوید آنوشکا آستانه به عنوان در هفته های اخیر همه چیز به سرعت تغییر کرده است. در حالی که بوریس جانسون در تابستان از مشاور اصلی خود ، دومنیک کامینگز ، در برابر درخواست های استعفا دفاع می کرد ، اکنون تصمیم گرفته است که او را به همراه مدیر ارتباطات لی کین آزاد کند. در قلب خیابان داونینگ خلأ باقی مانده است که برخی معتقدند اکنون نامزد جانسون ، کری سیموندز (یکبار مصرف ترین دکترا) و سخنگوی جدیدش ، آلگرا استراتون ، آن را پر کرده است. این برای دوره Brexit آینده ، پاسخ به بحران کوید و وعده های جدی نوع جدید سیاست به رای دهندگان در مکان های دیوار سرخ سابق در شمال انگلیس و میدلندز ، چه معنایی خواهد داشت؟

بوریس جانسون خارج از شماره 10


عکس: ویکی فلورس / EPA

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما آزاد و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]