آرسنال در “دردسر بزرگی” می گوید: Mikel Arceta پس از خروج ناگوار از جام Carabao | انبار مهمات

[ad_1]

میکل آرتتا گفت که “آرسنال” “مشکلات بزرگی” را تجربه می کند و حتی پس از شکست خانگی “منچستر سیتی” با نتیجه 4 بر 1 دردسر دارد و آنها را از مرحله یک چهارم نهایی جام کارابائو بیرون انداخت.

سرمربی آرسنال تیم خط دوم را انتخاب کرد و تماشا کرد که دروازه بانش الکس رانارسون یک شب طوفانی را تجربه کرد. کمترین امتیاز زمانی رقم خورد که ایسلندی ها یک ضربه آزاد توسط ریاض ماهرز زدند تا سیتی را با نتیجه 2-1 جلو اندازد.رونارسون نیز تا حدی مقصر گل اصلی گابریل عیسی بود.

شبی بود که اتفاقات زیادی برای آرتتا رخ داد. گابریل مارتینلی ، که آرسنال را با الکساندر لاکازت برابر کرد ، پس از ضربه ای که به پا زد ، مجبور به ناک اوت شد و گل سوم سیتی ، که توسط فیل فودن به ثمر رسید ، به دلیل آفساید محروم شد ، فقط هیچ راهی برای VAR وجود نداشت.

نتیجه نهایی این بود که برای آرتتا داستان شانس سختی نیست. “سیتی” از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود ، آنها تیم بسیار بهتری بودند و یک قدم به چهارمین پیروزی متوالی در مسابقات نزدیک شدند. پپ گواردیولا ، که در سال 2016 به آنها پیوست ، فقط یک حذفی را در این رقابت از دست داد.

تیم آرکتا در یک مسابقه ناامیدکننده در قالب لیگ برتر درگیر شده و در 10 بازی گذشته تنها 5 امتیاز کسب کرده است و آنها در روز بوکس یک بازی خانگی سخت مقابل چلسی دارند.

آرکتا گفت: “ما باید آن را برگردانیم ، هیچ سوالی در این مورد وجود ندارد.” “ما یک مشکل بزرگ داریم. من روی مبارزانی که داریم متمرکز شده ام. من مبارزان زیادی را می بینم. دوباره یک لحظه واقعاً دردناک بود. ما خیلی زود یک گل نرم را از دست دادیم و عبور از آن دشوار است ، اما واکنش نشان دادیم و یک گل زدیم. بعد از آن ما بهترین تیم بودیم اما یک گل نرم دیگر را از دست دادیم.

“اگر شما توپ هایی را که در مقابل چنین حریفی قرار می دهیم به دست بیاورید ، این بازی را غیرممکن می کند. سپس یک موقعیت باز داریم که می توانیم با لاکازت بازی کنیم و آنها روی ضد ضربه و از موقعیت آفساید گل می زنند. پس از آن ، بازی به پایان رسیده است. ”

آرتتا گفت که احساس می کند دروازه بان 1 پوندی اش ، برند لنا ، نیاز به استراحت دارد. وی درباره رانارسون افزود: “او بازی های زیادی انجام نداده است و فقط با لیگ سازگار می شود. همه ما اشتباه می کنیم و باید از او حمایت کنیم. ما با هم برنده می شویم و می بازیم. مسئولیت همه ما است.”

سیتی در این فصل گاهی برای موقعیت های پیشرفته جنگیده و گواردیولا از بی مهری ای که نشان داده اند خوشحال بوده است. اما وی افزود: “این مانند منچستر است ، هر روز باران می بارد. یک روز خورشید طلوع می کند. این بدان معنا نیست که هوا تغییر خواهد کرد. این فقط یک بازی است. بنابراین در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.”

گواردیولا از آرکتا ، دستیار سابقش در سیتی که تحت فشار فزاینده ای است ، حمایت کرد. “آنها یک اشتباه بزرگ ، بزرگ مرتکب خواهند شد [if they dismiss him]، “او گفت:” من مطمئن هستم كه آنها به او اعتماد خواهند كرد. من كيفيت خارق العاده او را مي دانم. اين فقط يك مسئله زمان است و او موفق خواهد شد. “

[ad_2]