آرت بازل ، میامی ، 2020: چالش های تغییر اقلیم در یک سال غیر معمول غالب است هنر بازل میامی

[ad_1]

این معمولاً زمانی از سال است که افراد مشهور و هنردوستان برای نسخه Art Basel شهر ، هفته نمایشگاه های هنری ، مهمانی ها و میهمانان VIP به میامی می روند. اما این یک سال عادی نیست.

همه چیز بیشتر در قالب دیجیتال پیش می رفت (به اتاق بازبینی خوش آمدید) ، و با افزایش موارد Covid-19 در فلوریدا بیشتر فعالیت ها لغو شد (اگرچه برخی از جامعه مدنی هنوز در حال برنامه ریزی برای مهمانی ها در طی همه گیر شدن بیماری هستند ، که باعث خشم قابل فهم می شود). )

اما برای بسیاری از هنرمندان ، آنها باید روی چیز مهم تری تمرکز کنند. در حالی که میامی یکی از آسیب پذیرترین مکان ها برای افزایش سطح دریا است – این شهر در میان 25 شهر برتر در معرض خطر طغیان در منطقه ساحلی قرار دارد – تعدادی از پروژه های هنری عمومی و نمایشگاه های محلی که می توان در طول هفته مشاهده کرد ، ارتباط آب و هوا را روشن می کند در فلوریدا. بحران ، هنر محیطی و به طور کلی تغییرات آب و هوایی.

الیزابت راش ، نویسنده کتاب تغییر اقلیم ، در حال افزایش: اعزام ها از آمریکای جدید ساحل

شرکت کنندگان در نمایشگاه طراحی میامی در ساختمان مور.
شرکت کنندگان در نمایشگاه طراحی میامی در ساختمان مور. عکس: Lynn Sweet / AP

هنرمند میامی ، امت مور به عنوان بخشی از نمایشگاه در خارج از سایت گالری نینا جانسون ، درهای قایق خانگی خود را در رودخانه میامی تا 6 دسامبر (فقط با قرار ملاقات باز می کند) درها را باز می کند. مور طرح های مجسمه سازی و مبلمان ساخته شده از مواد بازیافتی مانند قفسه کتاب مرجان و میزهای ساخته شده از سروهای محلی را به نمایش می گذارد.

“در میامی ما بین باتلاق و اقیانوس اطلس قرار داریم. زیر آب موجود در سفره آب ، آب است و باران می بارد ، بنابراین آب از هر طرف به سمت ما می آید “، مور گفت. “من فکر می کنم افزایش سطح دریا و اثرات تغییرات آب و هوایی به طور مداوم در ذهن من وجود دارد و این در کار من نشان داده می شود. من فکر می کنم که هر راه حلی انتزاعی و چند وجهی خواهد بود ، بنابراین برای من و سایر افراد محلی مهم است که راه های حل مشکل را مطرح کنیم ، بحث کنیم ، یاد بگیریم و ارائه دهیم. “

در موزه هنر پرز ، هنرمند Felice Grodin چهار اثر دیجیتالی ایجاد کرده است که می تواند از طریق واقعیت افزوده در یک برنامه موزه مشاهده شود ، برای کار خود با عنوان “گونه های مهاجم”. گرودین گفت: “هنر 500 سال در آینده گونه ها و محیط ها را منعکس می کند ، اما در حال حاضر می دانیم که حال ، به ویژه هنگامی که به محیط زیست می رسد ، تأثیر زیادی در آینده خواهد داشت.”

“تغییر اقلیم واقعی است و ما واقعاً نمی دانیم که این تغییر چه خواهد بود. امیدوارم مردم پتانسیل تغییرات آب و هوایی و تأثیر آن بر مردم و مردم را درک کنند. “

در همین حال ، Bienale Aim یک نمایشگاه باز N Masani Landfair را با یک کلاژ و شعر اختصاص داده شده به آلودگی آب در خلیج بیسکاین در میامی ، به نام Leaf Leaf / Wavy (ما آب هستیم / همه اتصالات آب) به نمایش می گذارد. این کار توجه را به سیستم سپتیک در میامی جلب می کند ، زیرا مخازن سپتیک باید هر 25 سال تعویض شوند.

لندفیر گفت: “این مخازن در نهایت زنگ زده ، نشت می کنند و آب های اطراف را از طریق آب های زیرزمینی آلوده می کنند.” “این کار یک یادآوری آرام است که ما هنوز وقت داریم که عادت ها را تغییر دهیم و بفهمیم چگونه برای نسل های آینده پایدار زندگی می کنیم. برای درک قدرت آب و حرکت با آن “

تنها پروژه هنری عمومی در سطح شهر “صرفه جویی در فضای هنری” در میامی 2020 است ، جایی که 10 هنرمند کار خود را در سایت های تبلیغاتی ایستگاه های اتوبوس در منطقه وینوود به نمایش می گذارند ، از جمله فرشته “آسان” Luz ، که نقاشی بزرگداشت کره زمین را ایجاد کرد.

آنجل گفت: “معمولاً در کار من یک ازدواج بین مردم ، حیوانات و طبیعت وجود دارد تا نیاز به درک این را درک کنیم که همه ما با هم ارتباط داریم و با تقویت این پیوند می توانیم قویتر شویم.”

“رویاها با شیرها” توسط الكساندر آرچ ، هنرمند كوبایی. عکس: اوریول تاریداس برای هنر فاین

ساحل فاین همچنین دارای مجسمه ای از الكساندر آرچ ، هنرمند كوبایی ، به نام “رویاها با شیرها” است كه از دریچه “پیرمرد و دریا” ساخته ارنست همینگوی به جنگ 2020 می پردازد. در میان نقل قول های ادبی که در این اثر هنری به کار رفته است ، گفته می شود: “انسان می تواند نابود شود ، اما شکست نمی خورد”.

Artechouse میزبان نمایشگاهی است که آلودگی اقیانوس ها را نشان می دهد. از رنگ سال Pantone ، آبی کلاسیک ، برای یک نمایش دیجیتالی استفاده می شود که بینندگان از راه دور اجتماعی را به فضای زیر آب منتقل می کند. یکی از نصب ها توسط هنرمند میامی ، Haileen (آیلین کوئینتانا) برای اثری به نام “Agua Haii” ایجاد شد.

این هنرمند گفت: “داستان این نمایشگاه درباره آبی و آبی است و براساس پراش نور در اقیانوس است.” “این کار باعث می شود شما در مورد یک اقیانوس پاک ، در مورد چیز مثبتی فکر کنید که به چیزهای مرتبط با اقیانوس فکر می کنید.”

در همین حال ، شهر میامی ساحل در حال اجرای یک پروژه هنری عمومی است ، No Vacancy ، شامل 10 هنرمند که اخیراً جای خود را در هتل های محلی گرفته اند و از نقاط پر زرق و برق به مکان های تنها تبدیل شده اند. برخی از کارهای سازگار با محیط زیست شامل پروژه Coral Morphologic است که به صورت زنده اکوسیستم دریایی زیر آب بندر میامی را پخش می کند و پروژه صوتی Olafur Eliasson Earth Speakr که نمایانگر صدای جوانان جهانی ما (17 سال و کمتر) است و نظرات آنها را در مورد آینده به اشتراک می گذارد. سیارات

نمایشگاه دیگری که صداهای محلی را با موضوعات جهانی مرتبط می کند ، “بیان بصری مدرن” است ، یک نمایش گروهی با مجموعه فرهنگی هائیتی کوچک. مورل دوس ، هنرمند متولد هائیتی ، هایلی ، در کار خود به تغییر اقلیم ، مهاجرت و دیاسپورای سیاه در جنوب فلوریدا توجه می کند.

دوس گفت: “در طول دهه گذشته ، توسعه دهندگان به دلیل ارتفاع و ارزش زمین ، محله های میامی – هائیتی کوچک ، اوورتاون ، آلاپاتی و شهر لیبرتی را به شدت مورد توجه خود قرار داده اند و باعث شده اند که ساکنان به دلیل افزایش اجاره و مالیات بر املاک خود جابجا شوند.” “در نتیجه ، این جوامع به سرعت در حال تغییر هستند. اجسام سیاه با تهدید تهویه هوا از حیات خود ادامه می دهند. “

این پایان ماجرا نیست. در حالی که مناطق مرفه مانند ساحل میامی در حال حذف اوراق قرضه برای راه سازی و پمپاژ هستند ، اما بسیاری از مناطق دیگر وجود دارد که خطر افزایش سطح آب دریا را دارد.

ارائه ReefLine
رندر ReefLine که قرار است سال آینده راه اندازی شود. عکس: انجمن حفاظت از BlueLab

راش گفت: “این به ما می آموزد که یک شهر یک اکوسیستم است و اگر فقط از ثروتمندترین شهروندان محافظت کنید ، نمی تواند به کار خود ادامه دهد.” وی افزود: “در حال حاضر بیشترین آسیب را به مناطقی مانند شاریرس و هیاله می زنند ، كه بیشتر جمعیت آنها اسپانیایی تبار یا آمریکای لاتین است. آنها كمك كمكی می كنند و با در معرض خطر قرار گرفتن ، همه ما را آسیب پذیر می كند و هرچه زودتر این درس را یاد بگیریم ، احتمال بیشتری دارد كه به عنوان تهدید و به عنوان ضریب فرصت ها به تغییرات آب و هوایی پاسخ دهیم.

در همین حال ، هفته آینده هفته هنری در میامی برنامه ریزی شده است. قرار است یک پارک مجسمه سازی عمومی در زیر آب به نام ReefLine افتتاح شود که در آن آثار هنری به نمایش گذاشته می شوند که برای تقویت تنوع زیستی به عنوان صخره های مصنوعی ماهی های در معرض خطر مضاعف عمل می کنند.

تحت هدایت انجمن حمایت از آزمایشگاه های آبی ، اثر هنرمند آرژانتینی لئاندرو ارلیچ ارائه می شود و دیگری – یک پله پیچ و خم مانند طراحی شده توسط معمار Shohei Shigematsu ، که می گوید این پروژه “توجه را کاهش می دهد و خطرات ناشی از تغییر آب و هوا را در ساحل میامی کاهش می دهد.” شهرها ”.



[ad_2]