آدریان چیلز در مورد تشخیص “DAD” در دهه 50 | اخبار

[ad_1]

چهار سال پیش این شرکت تلویزیونی آدریان شیلی به یک روانپزشک متخصص در اختلال نقص توجه و بیش فعالی (ADHD) مراجعه کرد ، که به این نتیجه رسید که احتمالاً ADHD – ADHD بدون جنبه بیش فعالی داشته است. اما تنها پس از اینکه سه سال بعد كتابی درباره این شرایط خواند و در صفحات خود به بسیاری از رفتارهای خود – عدم توانایی در تمركز ، عجله آدرنالین ، به تعویق انداختن – اعتراف كرد ، رفت و تشخیص رسمی گرفت. شیلی صحبت می کند تا آنوشکا آستانه در مورد تأثیر تشخیص در زندگی او و چگونگی وادار کردن وی به ارزیابی مجدد جنبه های آن.

آستانه نیز صحبت می کند پروفسور سوزان یانگ ، y متخصص ADHD ، که به عنوان یک بیماری عصبی زیست شناختی مشخص از نظر بالینی تعریف می شود که ناشی از عدم تعادل مواد شیمیایی است که بر قسمت های خاصی از مغز مسئول رفتار تأثیر می گذارد. وی در مورد چگونگی بروز آن در کودکان در مقایسه با بزرگسالان متفاوت ، نحوه درمان و علت بیش از حد نشان دادن آن در بین جمعیت زندان بحث می کند.

کتابی که شیلیس به آن اشاره می کند از حواس پرتی معاف است: استفاده حداکثر از زندگی با کمبود توجه توسط ادوارد هالوول و جان ریتی.

آدریان لرز


عکس: جیل مید / گاردین

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین هزینه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]