آخرین دسته از پرونده های قضایی انتخابات ترامپ با جمع شدن ده ها ضرر در حال از بین رفتن است انتخابات ایالات متحده 2020

[ad_1]

دونالد ترامپ برای فردی که وسواس پیروزی دارد ، ضررهای زیادی می زند.

در یک ماه پس از انتخابات ، رئیس جمهور و تیم حقوقی او هنوز به تلاش های عصبانی خود برای خنثی کردن نتیجه نزدیک نشده اند و هر روز ده ها ضرر در دادگاه های سراسر کشور افزایش می دهند.

به گزارش آسوشیتدپرس ، حدود 50 پرونده تشکیل شده توسط ترامپ و متحدانش ، بیش از 30 پرونده رد یا متوقف شده است و حدود دوازده در انتظار رسیدگی هستند.

گروه حقوق بشر Democracy Docket ضررهای ترامپ را حتی بیشتر اعلام کرد ، توئیت جمعه که تیم ترامپ پس از انتخابات پس از چندین باخت جدید در جمعه ، 46 پرونده قضایی را از دست داد.

ترامپ تنها به یک پیروزی کوچک دست یافته است – پرونده ای که تصمیم به تعویق انداختن مهلت ارائه مدارک از دست رفته در شناسایی برخی از آرا missing مفقود شده و آرا ma پست شده به پنسیلوانیا را به چالش می کشد.

پنج مصدوم دیگر در روز جمعه رخ داد. مبارزات انتخاباتی ترامپ تلاش خود را برای لغو نتایج انتخابات نوادا از دست داد و دادگاه تجدیدنظر میشیگان پرونده مبارزات انتخاباتی وی را رد کرد. دادگاه عالی مینه سوتا درخواست تجدید نظر نمایندگان از حزب جمهوری خواه را رد کرد. و در آریزونا ، یک قاضی پیشنهاد داد که پیروزی بایدن را در آنجا معکوس کند ، و نتیجه گرفت که رئیس جمهوری ایالتی نتوانسته است تقلب و تخلفات قانونی را ثابت کند و شواهد ارائه شده در دادگاه ضرر ترامپ را خنثی نمی کند. دادگاه عالی ویسکانسین نیز از رسیدگی به پرونده یک گروه محافظه کار درباره از دست دادن ترامپ خودداری کرد.

آخرین نقایص ترامپ پس از آن اعلام شد که کالیفرنیا جو بایدن را به عنوان برنده رسمی این ایالت تأیید کرد و به طور رسمی اکثر رای دهندگان مورد نیاز برای پیروزی در کاخ سفید را به وی داد. به گفته آسوشیتدپرس ، تصویب رسمی الكسی پدیلا ، وزیر امور خارجه از 55 رأی دهنده وعده داده شده ، نتایج بایدن را به 279 رسانده است ، كمتر از 270 آستانه مورد نیاز برای پیروزی.

رئیس جمهوری و متحدانش همچنان پرونده های جدید خود را تشکیل می دهند و به همان ادعاهای بی اساس رسیدگی می کنند ، حتی پس از آنکه ویلیام بار ، دادستان خود ترامپ ، در این هفته گفت که وزارت دادگستری کلاهبرداری گسترده ای را کشف نکرده است.

کنت گرینفیلد ، استاد دانشکده حقوق کالج بوستون ، گفت: “این هنوز یک استراتژی ضرر خواهد بود و به یک معنا حتی برای او بد است: او می تواند بارها انتخابات را تکرار کند.” “عمق شیرینی و خودشیفتگی او همچنان مرا متحیر می کند.”

ترامپ از پذیرفتن باخت خود امتناع ورزید و این هفته در فیس بوک 46 دقیقه سخنرانی پر از تئوری توطئه ، تحریف و وعده ادامه جنگ خود برای تضعیف انتخابات را منتشر کرد.

قضات ایالت های موجود در جبهه های جنگ بارها و بارها مسائل حقوقی ناشی از رئیس جمهور و متحدان وی را مورد توجه قرار داده اند. تیم حقوقی ترامپ قول داده است که یک پرونده را در پنسیلوانیا به دادگاه عالی ایالات متحده ارجاع دهد ، هرچند در یک حکم تند توسط یک قاضی فدرال و همچنین دادگاه تجدید نظر رد شد.

به دنبال اخراج اخیر از تیم حقوقی ترامپ در این هفته ، وکیل مدافع محافظه کار ، سیدنی پاول ، پرونده های جدیدی را در آریزونا و ویسکانسین تشکیل داده است ، اشباع شده از اشتباهات و توطئه های وحشیانه برای تقلب در انتخابات. یکی از شاکیان پرونده ویسکانسین اظهار داشت که وی هرگز با شرکت در پرونده موافقت نکرده و از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع پیدا کرده است که در این پرونده شرکت کرده است.

در ویدئوی خود که روز چهارشنبه منتشر شد ، ترامپ به دروغ ادعا کرد که شواهد و شواهدی از توطئه گسترده ایجاد شده توسط دموکرات ها برای سرقت انتخابات وجود دارد ، استدلال مشابه وکیل وی رودی جولیانی و دیگران در برابر قضات ، که تا حد زیادی ناکام ماند.

بیشتر ادعاهای آنها مبتنی بر نظریه های توطئه در مورد دستگاه های رأی دادن و همچنین شهادت ناظران چریکی است که ادعا می کردند به دلیل اقدامات امنیتی کوید به آنها دسترسی کافی برای دیدن نحوه شمارش آراots داده نشده است.

جوش شاپیرو ، دادستان کل پنسیلوانیا ، دموکرات ، پس از تماشای فیلم چهارشنبه شب نوشت: “نه ، من هیچ واقعیت و مدرکی نشنیده ام.” “آنچه من شنیدم رسوایی غم انگیز مردی بود که در انتخابات شکست خورد در فیس بوک.”



[ad_2]