آخرین درخواست برای جلوگیری از فرود پرواز وزارت امور داخلی به جامائیکا انجام نشد مهاجرت و پناهندگی

[ad_1]

تلاش قانونی این دو کودک برای جلوگیری از پرواز بسیاری از کسانی که روز چهارشنبه با یک معاون پرواز از وزارت کشور به جامائیکا پرواز کردند ، ساعاتی قبل از پرواز هواپیمای چارتر انجام نشد.

فرزندان ، دو خواهر و برادر که به نمایندگی از پدرشان پرونده را تشکیل دادند ، استدلال کردند که سیاست اخراج دیجیتال فعلی غیرقانونی است زیرا وزارت کشور در ارزیابی صحیح منافع کودکانی که والدین آنها خواستار اخراج آنها بود ، نتوانسته بود.

اگرچه پدر فرزندان در چارچوب یک دادخواست جداگانه از پرواز برکنار شد ، اجازه ارزیابی علایق همه کودکانی که والدین آنها مجبور به پرواز قبل از عزیمت بودند ، رد شد.

یک اقدام بازداشتی خیرخواهانه که در این پرونده مداخله کرد ، گفت: برخی از رفتارهای کودکانی که حداقل 10 سال آینده با جدایی اجباری از والدین خود روبرو هستند شامل خیس شدن تخت ، ضربه سرشان به دیوار ، بدتر شدن روحیه و افکار خودکشی است.

بسیاری از مردانی که سوار هواپیما شدند از احتمال ترک خانواده ها و فرزندانشان در انگلیس خجالت کشیدند.

یکی از آنها به گاردین گفت: “من 20 سال است که در اینجا زندگی می کنم. آنچه وزارت امور داخله با ما انجام می دهد مانند شکنجه است. آنها ما را می کشند. زندگی من اینجاست ، بچه هایم اینجا هستند. من نمی توانم خودم را بیاورم تا به بچه ها بگویم که من اخراج می شوم. من قاتل نیستم ، متجاوز نیستم. من در فروش دارو اشتباه کردم. “

بچه ها امیدوار بودند تا زمانی كه ارزیابی از كودكانی كه می خواهند از والدین خود جدا شوند ، ارزیابی شود ، قرار منع تعقیب صادر كنند. روز سه شنبه ، پرونده برای رسیدگی زودهنگام به دادگاه تجدیدنظر رفت و حوالی نیمه شب به پایان رسید. اگرچه درخواست ممنوعیت ناموفق بود ، پرونده ادامه خواهد یافت.

در فوریه امسال ، دولت 17 نفر از ساکنان انگلستان را به جامائیکا اخراج کرد. وزارت کشور قصد داشت در زمان پرواز 50 تبعید را انجام دهد ، اما بیشتر آنها به دلیل دسترسی به عدالت توسط دادگاه استیناف متوقف شد.

سه شنبه شب ، بازداشت شدگان را از سه مرکز پلیس – خانه پنین در منچستر ، کلن بروک ، نزدیک فرودگاه هیترو و بروک هاوس در نزدیکی فرودگاه گاتویک بردند. بیشترین کسانی که سوار هواپیما شده اند از بروک هاوس بوده اند. بسیاری از آنها به دلیل پرواز پس از تجدید نظر در آخرین لحظه قانونی که مربوط به پرونده های فردی آنها بود ، از هواپیما خارج شدند. اما تخمین زده می شود حدود 20 اتوبوس سوار شده که آنها را در پرواز سوار می کند.

اعتقاد بر این است که پس از توافق وزارت امور داخله و جامائیکا در توافق نامه عدم حذف افرادی که از کودکی وارد انگلیس شده اند ، هیچ کس که کمتر از 12 سال به انگلیس رسیده باشد ، در پرواز نبود. .

پروازهای چارتر به جامائیکا به ویژه به دلیل رسوایی Windbreaker و به دلیل اینکه برخی از افراد مقصد اخراج ، از کودکی وارد انگلیس شدند و خانواده هایی در آنجا داشتند ، بحث برانگیز است.

تعدادی از نامه های اعتراضی ترتیب داده شد. یکی از 82 شخصیت عمومی سیاه پوست – از جمله نویسنده Bernardine Evaristo ، مدل Naomi Campbell مدل و مورخ دیوید اولوسوگو – از شرکت های هواپیمایی می خواهد تا 50 هواپیما از جامائیکا را با پرواز اخراج از وزارت کشور پرواز نکنند.

چندین سازمان غیردولتی ، ده ها وکیل و وکیل ، از جمله 11 سرویس نظارت ، نامه ای امضا کردند که پرواز اخراج از کشور غیرقانونی ، ناعادلانه و نژادپرستانه است.

بیش از 60 نماینده و همتایان نامه ای به وزیر کشور پریتی پاتل امضا کرده اند که خواستار لغو پرواز برای اخراج است.

وکلای Windrush ، ژاکلین مکنزی ، تصمیم وزارت کشور در تأیید پرواز برای اخراج را محکوم کرد.

وی گفت: “اخراج از مناطق خصمانه است.” “این مستلزم اصلاح قانون است و باید پس از بررسی آموخته ها ، در کار وزارت امور داخله گنجانده شود.”

سخنگوی وزارت کشور گفت: “ما از تلاش برای حذف مجرمان خطرناک خارجی برای اطمینان از امنیت مردم عذرخواهی نمی کنیم. هر هفته ما مجرمان خارجی را از انگلیس به کشورهای مختلف می بریم که مجاز به حضور در اینجا نیستند ، این پرواز تفاوتی ندارد. در میان بازداشت شدگان این پرواز قاتل و متجاوز به عنف متهم هستند. “

[ad_2]