آتش نشانان فرانسوی با 10 هزار تست کووید برای رانندگان کامیون وارد دوور شدند اخبار جهان

[ad_1]

به عنوان بخشی از مأموریت به روز شده فرانسه و انگلیس که به حامل ها امکان عبور از کانال را تا کریسمس می دهد ، تیمی از آتش نشانان فرانسوی با 10 هزار آزمایش ویروس کرونا برای رانندگان کامیون به دوور اعزام شده اند.

کاترین کلونا ، سفیر فرانسه در انگلیس گفت که دو کشور “همسایه ، شریک ، متحد و (بنابراین) دوست” بودند و 26 آتش نشان در شب کریسمس هزاران آزمایش سریع آتش را به بندر آوردند.

عکسی که توسط Column در توییتر ارسال شده است – با استفاده از هشتگ # StrongerTogether و #thursdayvibes – یک کت نارنجی نشان می دهد پمپ ها انجام آزمایشات Covid در حمل و نقل جاده ای قبل از طلوع صبح روز پنجشنبه.

کاترین ستون
(AmbColonna)

همسایگان ، شرکا ، متحدان و (بله) دوستان !! 26 f آتش نشانان با تیم های حاضر همکاری می کنند # دوور از امروز صبح 10 هزار آوردند # کووید -19 تست ها # با هم قویتر # پنجشنبه https://t.co/n1StINADIh pic.twitter.com/bnDhmDuD5M


24 دسامبر 2020

این اقدام هنگامی انجام شد که وزیر حمل و نقل انگلستان ، گرانت شپس قول داد که کشتی ها در روز کریسمس و بوکس برای کمک به باز کردن ازدحام ناشی از 48 ساعت بسته شدن مرز توسط فرانسه در تلاش برای جلوگیری از عبور گزینه جدید عفونی Covid از کانال انگلیس ، قایقرانی می شوند.

روز چهارشنبه در اعتراض به اعتراض رانندگان کامیون که بسیاری از آنها بیش از 48 ساعت با دوام محدود در دوور گیر کرده بودند ، در بندر تنش ایجاد شد.

امور

تخمین زده می شود 10 هزار کامیون برای پشتیبان گیری در اطراف بنادر در ساحل جنوبی انگلستان ، از جمله ناوگان کامیون در فرودگاه مانستون ، جایی که 170 نیرو برای کمک به انجام آزمایش های راننده در صبح چهارشنبه مستقر شدند.

اما قبل از طلوع آفتاب در شب کریسمس ، پس از یک معامله مهم تجاری Brexit که ساعاتی قبل از افتتاح آن باقی مانده بود ، نگاه جدیدی به همکاری فرانسه و انگلیس در دوور پدیدار شد.

سفارت فرانسه در انگلستان توییت کرد: “26 آتش نشان فرانسوی امروز صبح با حضور 10 هزار آزمایش # کوید 19 ، امروز # داور وارد شدند. آنها در حال حاضر از نزدیک با انگلیسی ها در زمین کار می کنند و رانندگان را در راه فرانسه آزمایش می کنند! # با هم قویتر # دوستی FrancoBritish »

مشخص نیست که چرا کنت به 10 هزار دادگاه فرانسه احتیاج داشت – دولت انگلیس چهارشنبه شب گفت که چهار سایت آزمایش تلفن همراه دارد و پنج سایت دیگر نیز راه اندازی شده است – اما Sheps از این کمک استقبال کرد.

وزرا که در طول هفته با همتای فرانسوی خود در مورد باز کردن قفل بنادر مذاکره کرده اند ، در توییتر خود نوشتند: “ما علاوه بر ارائه کشتی قایقرانی در روز کریسمس و بوکس ، با آتش نشانان فرانسوی که با آزمایشات NHS و مسیریابی کار می کنند نیز همکاری خوبی داریم. و ارتش درخشان ما تلاش زیادی کرده است تا شکاف ایجاد شده توسط بسته شدن مرز توسط فرانسه ایجاد کند. “

برای دریافت نظرات با وزارت حمل و نقل و سفارت فرانسه در انگلیس تماس بگیرید.



[ad_2]