آب و هوا در بریتانیا: هشدار سیل در انگلیس و ولز پس از باران شدید | آب و هوا در انگلیس

[ad_1]

در پی باران شدید که در سراسر انگلیس فرا گرفته است ، خدمات اضطراری در انگلیس و ولز مملو از درخواست کمک شده است.

هشدار آب و هوای زرد رنگ Met Office از شرق آنگلیا ، از طریق لستر ، بخشی از بیرمنگام و شمال لندن ، و تا اواسط ولز و کورن وال گسترش یافته و تا ساعت 2 بامداد پنجشنبه در جای خود باقی مانده است.

بی بی سی گزارش داد که روز چهارشنبه آتش نشانی و خدمات امداد و نجات جنوب ولز 500 تماس برای کمک دریافت کرده است زیرا باران های سیل آسا بسیاری از مناطق کشور را تحت تأثیر قرار داده است.

آتش نشانی و خدمات امداد و نجات نورتهمپتونشیر اعلام كرد كه بیش از 250 مورد تماس با طغیان را انجام داده است ، چندین تاسیسات دچار آبگرفتگی شده و تعدادی از مردم از اتومبیل های قفل شده خود نجات یافته اند.

آژانس حفاظت از محیط زیست (EA) از ساعت 5 صبح روز پنجشنبه بیش از 90 هشدار سیل برای انگلیس صادر کرده است ، از جمله 16 هشدار مربوط به رودخانه سیورن در مرز با ولز.

سایر مناطق تحت پوشش هشدارهای طغیان شامل بخشی از رودخانه بزرگ اوز و رودخانه چدستان در سافولک بود.

نه هشدار سیل توسط منابع طبیعی ولز صادر شده است.

آژانس حفاظت از محیط زیست همچنین 149 هشدار سیل دیگر را نیز صادر کرده است که احتمال وقوع سیل را هشدار می دهد و نیاز به آمادگی دارد.

پلیس ناتینگهام شایر گفت که با اورژانس ساعت 11.40 شب روز چهارشنبه ساعت 11.40 شب تماس گرفته شد و از رانش زمین در نزدیکی برخی از خانه های نزدیک معدن سنگین سابق خبر داد.

نیروی انتظامی گفت که “مقدار کمی” از اموال تخلیه شده است ، و پلیس ، آتش نشانی و خدمات آمبولانس به همراه نمایندگان شورای منطقه منسفیلد برای ارزیابی ایمنی به محل حادثه در بانک منسفیلد در منسفیلد اعزام شدند.

براساس حسگر منابع طبیعی ولز ، چهارشنبه 60.4 میلی متر باران در 13 ساعت در مخزن Trevetine در جنوب ولز بارید.

طبق آژانس حفاظت از محیط زیست ، در همان دوره در کوربی ، Northamptonshire ، تقریبا 45 میلی متر باران نیز شناسایی شد.

باران شدید سفر را مختل کرده است ، در بسیاری از مناطق ، از جمله کاردیف ، آب های سطحی در جاده ها گزارش شده است.

الکس بورکیل ، کارشناس هواشناسی مت آفیس ، به PA Media گفت: ”در بسیاری از مناطق با هوای مرطوب ، ما در بیشتر مناطق انگلیس و ولز ، به ویژه در جنوب ولز بلکه از شرق ، باران شدید داشتیم.

“بیشتر نقاط انگلیس و ولز واقعاً مرطوب بود و همچنین شاهد وزش باد شدیدتر بودیم. در مناطق آزاد چند طوفان وجود داشت ، بنابراین بسیار ناخوشایند است.”

وی گفت که شب باران در شب کریسمس متوقف می شود.

“هوای مرطوبی که در حال حاضر بر آن غلبه کرده ایم و وقتی شب را پشت سر می گذاریم همه چیز به سمت جنوب شرقی تخلیه می شود ، بنابراین در شب کریسمس آب و هوای بسیار خوبی با آفتاب زیاد و جریان شمالی سرد خواهیم داشت.”

[ad_2]